120,576 +134789 -14213
Kudos
#359 (Top 0.1123%)
| Kudos/dag | 17.3 |
| Kudos/reaguursel | 37.82 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5087 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -757 |
120,576 +134789 -14213
Kudos
#359 (Top 0.1123%)
| Kudos/dag | 17.3 |
| Kudos/reaguursel | 37.82 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5087 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -757 |
3,188
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.46 |
| Topreaguursels | 43 |
| Woorden per reaguursel | 23.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.44 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 59 |
| Geregistreerd op | 27-05-2007 |
| Eerste reactie op | 28-05-2007 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
172 kudos 2026-06-25 13:51:45 op Oma laat kleinkind zwemmen
Weer een goed voorbeeld van de samenwerking man-vrouw. Oma kijkt, kleindochter gilt en de man onderneemt actie.
16 kudos 2026-06-19 16:49:38 op Aso van de dag
Tegenwoordig als ik iemand inhaal die allang makkelijk naar rechts had kunnen opschuiven, gooi ik m'n knipperlicht al naar rechts als ik er nog niet volledig voorbij ben (ook als ik zelf niet naar rechts hoef). Niet dat ze zich daar wat van aantrekken, maar het voelt gewoon lekker even op een sociaal aanvaarde manier mijn agressie botvieren op de medeweggebruiker.
1 kudos 2026-06-18 19:37:27 op Wat heb je aan een garage
Misschien wel om de verzekering te tillen.
-5 kudos 2026-06-13 14:22:55 op Het manoeuvreren van een schip is een kunst
@TjerkBoerakker | 13-06-26 | 14:19: Haha, Zwitsal... Ik liep hier al rond voordat Instagram en Tiktok werden uitgevonden.. Volgend jaar mei m'n 20-jarig Dumpert jubileum!
-4 kudos 2026-06-13 14:12:03 op Het manoeuvreren van een schip is een kunst
@klokdiekoekkoekt | 13-06-26 | 14:09: Dat moet degene die filmt toch voor zichzelf beslissen, laat hem lekker als hij daar niemand lastig mee valt..
-12 kudos 2026-06-13 14:07:14 op Het manoeuvreren van een schip is een kunst
Ze zouden een manier manier moeten vinden om goedkoop kudo-scoren met opmerkingen over VVS te verbannen.. Deze content wordt gemaakt voor TikTok, Instagram etcetera (waar veel meer volk zit) en door Dumpert gestolen zonder toestemming van de rechtmatig eigenaar. Jij reageert als een fietsendief die de eigenaar verwijt dat 'ie geen dure e-bike had..
0 kudos 2026-06-13 12:03:42 op De Oranjebus op weg naar het stadion
Man man man, het is weer WK voetbal hoor. Wat een circus om niks.. Dit WK leeft totaal niet onder de mensen, maar oh wee als 'we' de kwartfinale halen. Dan hebben 'ze' niet waardeloos gepresteerd. Ik zie de liveblogs op NOS op Nu alweer voor me "Oranje aangekomen op trainingscomplex", "Haarband Depay zit vandaag achterstevoren", "Oranjebus onderweg naar stadion"..
0 kudos 2026-06-13 06:52:59 op Badmode op de poesloop! #2
Rustaagh met jullie minnetjes zonder valide argumenten. Ik probeer alleen maar de geest te slijpen. 'Weinig doen' of 'weinig bijdragen' is nogal een subjectieve benadering is van iemands manier om geld te verdienen. Voor vrouwen in bikini op een catwalk is een doelgroep die er (direct of indirect) geld voor betaald, en dat geldt blijkbaar ook voor influencers. Kijk gewoon niet naar de content die je niet wil zien (en upload het dan dus ook niet hier).
-8 kudos 2026-06-12 22:11:15 op Badmode op de poesloop! #2
Influencers die elke dag content moeten verzinnen, filmen, editten, uploaden en promoten zeiken we af omdat ze 'niets doen' en daarmee veel geld verdienen. Hoe denken we over catwalk modellen wat dat betreft?
0 kudos 2026-06-12 16:34:56 op Zo hoppa! twee F35s en een F22!
https://tvpworld.com/93769926/...
4 kudos 2026-06-12 16:33:33 op Zo hoppa! twee F35s en een F22!
Die Polen weten wel hoe ze hun defensie-apparaat kunnen uitbreiden. Vliegen inmiddels met de F-16 Block 52 en de jongste F-35s van heel Europa.
-2 kudos 2026-06-12 15:32:00 op Straaljagers komen gedag zeggen
F-15s, mooie toestellen met tot voor kort een ongeëvenaarde kill ratio van 104 op 0! Trump heeft daar verandering in gebracht met zijn oorlog in Iran, waar er vier zijn neergeschoten (3 door Koeweit, 1 door Iran).
-3 kudos 2026-06-12 06:46:54 op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
And I like the Burgerking
0 kudos 2026-06-11 17:22:41 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Ik vind dat hij Tjarda wel even de tijd had mogen geven om verderop de auto opzij te zetten, voordat hij meteen de conclusie trekt "het lijkt erop alsof ze weg gaat rijden"
52 kudos 2026-06-11 06:41:10 op Hoger, hoger, hoger!!!
Kijk politiek, in dit land is de opvang wel goed geregeld!
13 kudos 2026-06-10 19:22:20 op Doorgetrokken streep. Boeit niet. Lampen, niet nodig.
@Britt_Dekkers_Zadel | 10-06-26 | 19:02: Wist je dat verkeersslachtoffers die zich schrap zetten daardoor vaak juist extra gewond raken? Daarom komen dronken bestuurders er vaak zo goed vanaf..
6 kudos 2026-06-10 17:08:47 op Mama appelsapYe
Weet iemand inmiddels waar nou toch dat zebrahondje voor is?
10 kudos 2026-06-10 15:17:54 op Max Verstappen na uitvalbeurt in Monaco
@StevenQ | 10-06-26 | 14:05: En de vader van haar eerste kind
6 kudos 2026-06-10 13:53:59 op Het dagelijkse ritueel in Tukkerland Enschede.
Zo irritant als mensen hun zin niet afma
0 kudos 2026-06-09 22:51:31 op Brute beroving
Heb je zelf al wel iets geüpload dan?
0 kudos 2026-06-09 15:13:53 op Kleine zit vast
Maar de waarheid is zo raar en hard en koud, weet je wel.
5 kudos 2026-06-09 06:13:58 op Koreaanse supporters aangekomen in Mexico
Koreaanse vrouwen kunnen inderdaad goed tegen alcohol. Ik weet van een reaguurder op Dumpert die getrouwd is met een Koreaanse dat bier bij het ontbijt geen probleem is.
2 kudos 2026-06-08 14:43:19 op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
En even voor de duidelijkheid, toen had ik niet VMBO-leeftijd, maar waren we een jaar of 8-10..
16 kudos 2026-06-08 14:39:24 op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
Ik wil het niet goed praten, zeker niet, maar in onze tijd (jaren '90) stookten we ook wel eens fikkie. Bij het transformatorhuisje was misschien niet het beste idee. Niet dat het ooit uit de hand is gelopen ofzo.. Maar de overbuurman was brandweercommandant en voor 'straf' mochten we een keer kijkje nemen op de kazerne om iets te leren over de gevaren van brand. Mooie tijden!
4 kudos 2026-06-08 14:33:05 op Burenruzie gaat verkeerd
Niks mis met bewijsmateriaal verzamelen met je camera en tegelijk de buurvrouw instrueren 112 te bellen.. Alleen dat gekrijs. Misschien hadden ze de rollen achteraf gezien beter kunnen omdraaien, maar dat is een puntje voor de evaluatie die nog volgt..
7 kudos 2026-06-08 07:04:32 op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
Haal maar van Dumpert af dit filmpje, jongens. Is al van een poosje geleden.. Wel goed dat de agent zo rustig en de-escalerend te werk gaat!
1 kudos 2026-06-07 21:06:56 op Zondagavond Erotiek #3
Of Parada de Tettas.
4 kudos 2026-06-06 09:17:29 op Roofknotje verkoopt kleding
Hij krijgt een hoop gratis reclame in de media.
15 kudos 2026-06-06 09:12:50 op Fietser tegen de grond gereden
Dit is een lastige situatie voor ons om een schuldige te bepalen, aangezien we geen linksplakker of wielrenner kunnen aanwijzen.
6 kudos 2026-06-05 16:44:51 op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Wat ik wel een goede ontwikkeling vind, is dat er op 1:10 eentje loopt met een regenboogvlag
9 kudos 2026-06-04 11:26:32 op Vliegtuigspotten vanuit huis
Je vrouw heeft helemaal gelijk, het is alleen maar gezond om werk en privé gescheiden te houden.
32 kudos 2026-06-02 17:46:39 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
Dat zijn weer 3 verblijfsvergunningen die permanent worden ingetrokken! Onee, half weekje schoffelen en dan een huurwoning aangeboden krijgen door reclassering zal het wel weer worden in Nederland..
4 kudos 2026-05-29 12:58:48 op Helpppp!!
op dat MOMENT (krijgen we ooit nog eens een edit functie?)
6 kudos 2026-05-29 12:58:15 op Helpppp!!
Ik denk niet dat deze mevrouw op dat mevrouw helder kon nadenken. Ziet eruit alsof ze hulp nodig heeft.
13 kudos 2026-05-29 11:55:13 op Luchthelden vertrekken na inzet
Volgens mij is de rol van een traumaheli niet het transporteren van gewonden, maar het brengen van een traumachirurg en verpleegkundige naar een plaats ongeval. Vandaar gaat deze chirurg indien nodig in de ambulance mee naar het zieken (en wordt daar indien mogelijk door de helikopter weer opgehaald). Maar correct me if I'm wrong..
13 kudos 2026-05-24 10:05:22 op Crash in Tarzanbocht
Eigenlijk zou de Tarzanbocht door EasyToys gesponsord moeten worden.
13 kudos 2026-05-24 06:30:52 op Trek in taco's
De vraagstelling is incorrect. Een goederentrein kan niet met 67 km/u vertrekken.
8 kudos 2026-05-23 06:55:06 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
@Wilde Slechtdoener | 23-05-26 | 00:27: Je kan ze wel vertellen dat het hier geen luilekkerland is, maar uit alles blijkt dat het dat in de praktijk wel is.. Laten we eerst eens beginnen veel selectiever te worden, zodat echte vluchtelingen die zich willen inzetten in onze maatschappij wel de juiste behandeling krijgen. Kwaliteit boven kwantiteit.
2 kudos 2026-05-21 21:53:58 op Volvo is graag haantje de voorste
@smikkelmakker | 21-05-26 | 21:08: Heb jij geleerd dat je de maximumsnelheid mag ( of zelfs moet) overschrijden bij het maken van een inhaalactie? Dan ben jij misschien degene die z'n theorie-examen nog eens over mag doen.
2 kudos 2026-05-21 21:45:09 op Volvo is graag haantje de voorste
@Kreationist | 21-05-26 | 21:36: Fair enough!
1 kudos 2026-05-21 21:44:02 op Volvo is graag haantje de voorste
Houd je gewoon aan de snelheidslimiet prutser, dan was je niet eens in de buurt gekomen van de dashcammer want die rijdt al boven de maximumsnelheid. En als je (veel) te hard wil rijden, moet je niet janken dat het overige verkeer niet aan de kant gaat.
3 kudos 2026-05-21 21:32:50 op Volvo is graag haantje de voorste
Dashcammer rijdt 102 waar 100 is toegestaan en is dus feitelijk al in overtreding. En jij beweert hier met droge ogen dat hij nog meer risico moet nemen op een boete, puur omdat een of andere wegpiraat meer haast heeft dan hij?
18 kudos 2026-05-21 21:22:35 op Volvo is graag haantje de voorste
Man man man, wat een verkeerskennis is hier weer aanwezig. Kan iemand een bronvermelding geven in de wegenverkeerswet of in een theorieboek voor rijexamens waarin staat dat je boven de maximumsnelheid inhalend ook nog eens extra gas MOET geven? De grootste veroorzaker is hier de Polo. Middenbaanrijders veroorzaken linksplakkers.
2 kudos 2026-05-21 21:19:40 op Volvo is graag haantje de voorste
Wat een onzin, dashcammer rijdt (op GPS) 2 km/u boven de maximumsnelheid. Dus op de teller waarschijnlijk 107, waar 100 is toegestaan. Als je als Volvorijder harder wil rijden dan toegestaan, ben jij degene die zich moet aanpassen. Niet het verkeer dat al netjes boven(!) de maximumsnelheid rijdt.
35 kudos 2026-05-21 21:16:39 op Volvo is graag haantje de voorste
Het hoofdprobleem is niet de dashcammer in dit filmpje, dat is de VW Polo die prima rechts had kunnen rijden. Daardoor moet de Cupra snelheid inhouden en komt dashcammer op de meest linkerbaan terecht (let op: pas na de bizarre inhaalactie rijdt hij op de meest linkerbaan).
60 kudos 2026-05-19 21:23:56 op Goochelaar komt eitjes halen
Je zal maar een hardwerkende ondernemer zijn die te goeder trouw na veel zoeken iemand aanneemt en hem een bedrijfstrui geeft. Meteen je hele bedrijf te gronde gericht..
-4 kudos 2026-05-19 20:35:26 op Nederlandse safari
En toen ben ik zo op handen en voeten door zijn huis gaan lopen en toen schreeuwde ik zo: Ik ben een zwijn! Ik ben een zwijn!
2 kudos 2026-05-19 14:17:16 op Als je kind Simone of Wesley heet
Zeg ik het nog verkeerd ook.. Hij heet natuurlijk Harco (het kanaal heet Joardy Film)..
6 kudos 2026-05-19 14:16:00 op Als je kind Simone of Wesley heet
Leuk dat de zus van Joardy nu ook een social media-kanaal heeft!
1 kudos 2026-05-19 14:13:35 op Meisje kan niet volleyballen
Plus 1 als je, ondanks een voorgevoel, deze naam voor de zekerheid toch even gegoogled hebt.